Aktualności
?Jesteśmy z nich dumni!?
- Szczegóły
- Opublikowano: 02 marzec 2018
?Wiedzę możemy zdobywać od innych, ale mądrości musimy nauczyć się sami? Adam Mickiewicz
Tradycją Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Krasnymstawie jest podsumowanie osiągnięć edukacyjnych uczniów. Najlepsi spośród nich zostają wyróżnieni w formie stypendiów naukowych, sportowych i dyplomów.
W środę, 28 lutego 2018 roku odbyła się uroczysta gala, podczas której wręczono stypendia Burmistrza i Dyrektora oraz dyplomy wzorowego ucznia i listy gratulacyjne dla rodziców. ?Najlepsi z najlepszych? to szczególny dzień dla całej społeczności uczniowskiej, ważne wydarzenie w życiu szkoły, gdyż promuje wartość edukacji i motywuje do dalszej pracy. Gośćmi honorowymi uroczystości były: pani Hanna Mazurkiewicz ? Burmistrz Krasnegostawu oraz pani Aneta Adamczyk - wiceprzewodnicząca Rady Rodziców, a także wyróżnieni uczniowie, ich rodzice, nauczyciele i wychowawcy.
Czy lektury szkolne da się lubić ?
- Szczegóły
- Opublikowano: 01 marzec 2018
Nie wszystkie lektury szkolne są nudne, niektóre naprawdę ?da się lubić?. W ostatni dzień lutego mogli to udowodnić uczniowie klas drugich szkoły podstawowej, którzy wzięli udział w kolejnej edycji międzyszkolnego konkursu czytelniczego ?Lektury da się lubić?, organizowanego przez bibliotekę szkolną.Tym razem uczestnicy konkursu zmierzyli się z książką Wandy Chotomskiej ?Pięciopsiaczki?.
W drodze po ?laur zwycięstwa? musieli wykonać różnorodne zadania wymagające znajomości treści lektury, pomysłowości, koncentracji, wrażliwości estetycznej i współpracy w grupie, bo w tym roku, po raz pierwszy, nie był to konkurs indywidualny, ale drużynowy. Drużyny z klas drugich Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 4 w Krasnymstawie rywalizowały w sześciu konkurencjach, obejmujących: test wiedzowy, układankę obrazkową, kolorowankę skojarzeniową i kalambury.
?Talenty Jedynki? koncertowały już po raz szósty !
- Szczegóły
- Opublikowano: 27 luty 2018
26 lutego 2018roku w sali widowiskowej Krasnostawskiego Domu Kultury odbył się koncert ?Talenty Jedynki? organizowany przez Publiczną Szkołę Podstawową nr 1 w Krasnymstawie. Jego celem było umożliwienie zaprezentowania się młodych ludzi, którzy swoimi zainteresowaniami, pasjami i uzdolnieniami wzbogacają i przekształcają nie tylko swoje życia, ale także życie swojego otoczenia. Tegoroczny koncert Talenty Jedynki wspierał działania naszej szkoły w Konkursie Spółdzielni Dobrych Serc TalentowiSKO.
Potrzebna pomoc !
- Szczegóły
- Opublikowano: 21 luty 2018
Konsultacje nauczycieli
- Szczegóły
- Opublikowano: 20 wrzesień 2016
Konsultacje dla dzieci i rodziców w roku szkolnym 2022/23
Lp |
Imię i nazwisko nauczyciela |
Konsultacje dla uczniów |
Konsultacje dla rodziców |
|
1. |
Wiktoria Biłan |
Wtorek 13.30 – 14.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
2. |
Alicja Bojarczuk |
Środa 13.30-14.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
3. |
Joanna Budzyńska |
Piątek 11.45-12.45 |
Poniedziałek 14.30-15.30 |
III poniedziałek m-ca |
4. |
Agnieszka Chałubińska |
Wtorek 14.30 – 15.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III wtorek m-ca |
5. |
Tomasz Chałubiński |
Poniedziałek 13.45-14.45 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
6. |
Marcin Ciechan |
Środa 14.30 – 15.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
7. |
Monika Dzierba-Marczyk |
Sroda 12.30 - 13.30 |
Środa 12.30-13.30 |
III środa m-ca |
8. |
Beata Gołębiowska |
Czwartek 15.00-15.30 |
Czwartek 15.00-15.30 |
III czwartek m-ca |
9. |
Barbara Grzegorzewska |
Środa 14.30 – 15.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
I środa m-ca |
10. |
Andrzej Grzywna |
Poniedziałek 15.30 – 16.30 |
Poniedziałek 15.30 – 16.30 |
III poniedziałek m-ca |
11. |
Joanna Iwaniak-Karwacka |
Wtorek 13.30 – 14.30 |
Wtorek 14.00-15.00 |
I wtorek m-ca |
12. |
Marzena Jańczuk |
Poniedziałek 15.00-16.00 |
Poniedziałek 15.00-16.00 |
III poniedziałek m-ca |
13. |
Agnieszka Kopeć |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
14. |
Magdalena Koźlik |
Piątek 14.30 – 15.30 |
Piątek 14.30 – 15.30 |
IV piątek m-ca |
15. |
Marek Kwiecień |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
III czwartek m-ca |
16. |
Jolanta Lewandowska-Giereś |
Poniedziałek 12.30 – 13.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
I środa m-ca |
17. |
Agnieszka Lisowska |
Poniedziałek 12.45 – 13.45 |
Poniedziałek 14.00-15.00 |
III poniedziałek m-ca |
18. |
Jadwiga Litkowska |
Czwartek 12.30 – 13.00 |
Czwartek 12.30 – 13.00 |
Co drugi tydzień |
19. |
Adriana Łysakowska |
Środa 13.30 – 14.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
20. |
s. Barbara Madej |
Środa 12.30 – 13.30 |
Piątek 14.30 – 15.30 |
III piątek m-ca |
21. |
Anna Madeja |
Poniedziałek 11.30 – 12.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
22. |
Agnieszka Majewska |
Środa 14.30 – 15.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
23. |
Renata Marciniec |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
III czwartek m-ca |
24. |
Agnieszka Marek-Basińska |
Poniedziałek 14.00 – 15.00 |
Poniedziałek 14.00 – 15.00 |
Co drugi tydzień |
25. |
Elżbieta Matysiak |
Poniedziałek 15.00-16.00 |
Poniedziałek 15.00-16.00 |
III poniedziałek m-ca |
26. |
Marta Mazurek |
Czwartek 12.30- 13.30 |
Czwartek 14.30- 15.30 |
III czwartek m-ca |
27. |
Grażyna Miciuła |
Środa 11.40 – 12.40 |
Poniedziałek 17.00 – 18.00 |
I poniedziałek m-ca |
28. |
Dorota Mojska-Bąk |
Poniedziałek 11.30 – 12.30 |
Wtorek 14.30 – 15.30 |
I wtorek m-ca |
29. |
Krzysztof Myszak |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
30. |
Dorota Niemczycka |
Wtorek 13.30 – 14.30 |
Wtorek 14.30 – 15.30 |
I wtorek m-ca |
31. |
Sylwia Ostrowska |
Poniedziałek 12.30- 13.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
I wtorek m-ca |
32. |
Marian Oszajca |
Wtorek 13.30 – 14.30 |
Wtorek 15.0-16.00 |
I wtorek m-ca |
33. |
Anna Ozonek |
Środa 7.45 – 8.45 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
34. |
Edyta Pajura |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
III czwartek m-ca |
35. |
Małgorzata Paul |
Środa 7.00 – 8.00 |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
III czwartek m-ca |
36. |
Małgorzata Proskura |
Piątek 14.30 – 15.30 |
Piątek 14.30 – 15.30 |
III piątek m-ca |
37. |
Elżbieta Sadowska |
Środa 13.30 – 14.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
38. |
Agnieszka Siedlecka |
Środa 14.30 – 15.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
39. |
Monika Sołowiej |
poniedziałek 13.45 – 14.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
40. |
Robert Sołowiej |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
41. |
Małgorzata Stańczuk |
Czwartek 15.00 – 16.00 |
Czwartek 15.00 – 16.00 |
III czwartek m-ca |
42. |
Renata Suryś |
Środa 12.30 – 13.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
IV poniedziałek m-ca |
43. |
Agnieszka Wereda |
Poniedziałek 13.30 – 14.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
44. |
Maria Wodyk |
Poniedziałek 15.30- 16.30 |
Poniedziałek 15.30- 16.30 |
III poniedziałek m-ca |
45. |
Dorota Wodyńska-Berbeć |
Czwartek 13.30 - 14.30 |
Czwartek 13.30 - 14.30 |
III czwartek m-ca |
46. |
Grażyna Wojtyna |
Środa 13.30 – 14.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
47. |
Katarzyna Wyszyńska |
Wtorek 12.30 – 13.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
I poniedziałek m-ca |
48. |
Monika Zbrońska |
Poniedziałek 13.30 – 14.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
49. |
Anna Ziniewicz |
Środa 14.00 – 15.00 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny 2022/2023
- Szczegóły
- Opublikowano: 10 październik 2021
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego
Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1
im. Adama Mickiewicza w Krasnymstawie
na rok szkolny 2022/2023
Celem działań Samorządu Uczniowskiego Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1
w Krasnymstawie jest:
- Rozwijanie kreatywności uczniów;
- Wyrabianie gotowości do podejmowania zadań i ponoszenia odpowiedzialności za ich realizację;
- Integracja z uczniami z Ukrainy
- Kształtowanie umiejętności planowania działań;
- Motywowanie do efektywnej pracy zespołowej;
- Zaspokajanie potrzeb społeczności uczniowskiej w zakresie działalności kulturalnej, sportowej, rozrywkowej, naukowej;
- Rozwijanie poczucia przynależności do społeczności szkolnej i lokalnej;
- Propagowanie norm społecznych obowiązujących w szkole i poza nią;
- Dbanie o dobre imię i honor szkoły, kultywowanie i wzbogacanie jej tradycji.
- Reprezentowanie ogółu uczniów;
- Działanie na rzecz społeczności uczniowskiej;
- Uczestnictwo uczniów w samodzielnym rozwiązywaniu własnych problemów;
- Współpraca z nauczycielami w realizacji celów dydaktycznych i wychowawczych szkoły;
- Rozwijanie demokratycznych form współżycia, współdziałania uczniów oraz przyjmowania współodpowiedzialności za jednostkę i grupę;
- Kształtowanie umiejętności zespołowego działania, wyrabianie samokontroli, samooceny i zdyscyplinowania uczniów;
Zamierzenia Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny 2022/2023:
- Zaprojektowanie i przygotowanie tablicy informacyjnej Samorządu Uczniowskiego oraz dbanie o jej estetykę;
- Systematyczne informowanie społeczności szkolnej o pracy SU;
- Informowanie wszystkich uczniów i wychowawców klas o organizowanych akcjach ;
- Kontynuowanie spotkań Samorządu Uczniowskiego z Dyrektor Szkoły, opiekunem, opiekunami sekcji oraz opiekunem Małego Samorządu;
- Nawiązanie współpracy z Samorządami Uczniowskimi krasnostawskich szkół;
- Przekazywanie informacji o działalności Samorządu Uczniowskiego na stronie internetowej szkoły, w mediach społecznościowych oraz na tabloidzie;
- Rozwijanie współpracy z samorządami klasowymi, wychowawcami oraz nauczycielami;
- Angażowanie się w organizację uroczystości szkolnych – obsługa techniczna, przygotowywanie dekoracji,;
- Prowadzenie działań wynikających z aktualnych potrzeb szkoły oraz potrzeb uczniów harmonogramu działań poszczególnych sekcji;
- Inicjowanie działań na rzecz społeczności uczniowskiej wg. sugestii uczniów;
- Kultywowanie i wzbogacanie tradycji szkoły, dbanie o jej dobre imię i honor ;
- Prowadzenie działalności charytatywnej na rzecz osób potrzebujących;
- Nawiązywanie współpracy z instytucjami wspierającymi działania samorządu;
- Podjęcie działań umożliwiających integrowanie się uczniów z Ukrainy ze społecznością naszej szkoły oraz społecznością lokalną
LP. |
ZADANIA I ŚRODKI REALIZACJI |
ODPOWIEDZIALNI |
TERMIN |
||||
WRZESIEŃ |
|||||||
1. |
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023. |
Opiekun SU, Zarząd |
1 IX |
||||
2. |
Spotkanie organizacyjne SU,wybór zarządu, przewodniczących sekcji i zastępców w poszczególnych sekcjach SU . Przydział czynności. Wspólne zaplanowanie działań. |
Opiekunowie, członkowie sekcji SU |
IX |
||||
3. |
Nawiązanie współpracy z samorządami klasowymi i „Małym Samorządem”. Omówienie planu działania obydwu samorządów. |
Opiekunowie SU, Zarząd, sekcje |
IX |
||||
4. |
Opracowanie i zatwierdzenie planu pracy SU na bieżący rok szkolny. |
Opiekunowie sekcji, Opiekun SU, Rada Pedagogiczna |
IX |
||||
5. |
Niezapomniane lata 70-te- przygotowanie plakatów informacyjnych oraz propozycji muzycznych. |
Wszystkie sekcje |
IX |
||||
6. |
„Dzień Chłopaka”. Przygotowanie wzorów upominków do wykonania przez Samorządy klasowe. Przygotowanie upominków dla nauczycieli. Życzenia przez radiowęzeł. Artykuł, fotorelacja. |
Wszystkie sekcje |
IX |
||||
PAŹDZIERNIK |
|||||||
6. |
„Dzień Edukacji Narodowej” - - niespodzianka dla wszystkich nauczycieli, przygotowanie życzeń i upominków , gazetka okolicznościowa, artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja edukacyjno-kulturalna, medialna |
X |
||||
7. |
Ślubowanie klas I szkoły podstawowej - pomoc w organizacji, artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja edukacyjno-kulturalna, medialna |
X |
||||
LISTOPAD |
|||||||
8. |
„Dzień Wszystkich Świętych”: - zapalenie zniczy przy pomniku przy szkole. |
Sekcja wychowawcza |
XI |
||||
9. |
„Narodowe Święto Niepodległości” -dzień z symbolem “Niepodległej” np. z kotylionem, konkurs na „Największy klasowy kotylion” - informacje przez radiowęzeł - artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja edukacyjno-kulturalna, medialna |
XI |
||||
10. |
Przygotowanie działań w ramach “Tygodnia profilaktyki”- „Dobre wychowanie” - włączenie w działania uczniów z Ukrainy |
Opiekunowie i członkowie wszystkich sekcji |
XI |
||||
11. |
Tydzień profilaktyki- artykuł na stronie szkoły , fotorelacja. |
Opiekun i członkowie sekcji wychowawczej |
XI |
||||
12. |
Festiwal Nauki : Będzie się działo-artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja informatyczno- fotograficzna, medialna, |
XI |
||||
13. |
Tradycje Andrzejkowe- konkurs na “Najciekawszą wróżbę andrzejkową”, dyskoteka, ciekawostki przez radiowęzeł, artykuł na stronie szkoły, fotorelacja.
|
Sekcja wychowawcza, informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
29 XI |
||||
14. |
„Pomóż dzieciom przetrwać zimę”: udział w ogólnopolskiej akcji. |
Sekcja wychowawcza, medialna |
XI/XII |
||||
15. |
Akcja ulotkowa – rozdawanie ulotek profilaktycznych podczas zebrań z rodzicami |
Sekcja wychowawcza |
Cały rok -podczas zebrań i spotkań z rodzicami (XI, I, II, III) |
||||
GRUDZIEŃ |
|||||||
16. |
Poznaj swojego Patrona: - zaangażowanie w organizację święta, gazetka okolicznościowa, konkursy, artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Wszystkie sekcje |
XII |
||||
17. |
„Boże Narodzenie”- wigilie klasowe - życzenia świąteczne dla wszystkich pracowników szkoły oraz koleżanek i kolegów. Konkurs międzyklasowy kl. I-VIII na "Najładniejsza klasowa bombka/ piernik/dekoracja świąteczna"- wykorzystanie Szkolnego Drzewa Mocy. Artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
||||||
STYCZEŃ |
|||||||
18. |
Dzień śmiesznej fryzury i nakryć głowy |
sekcja wychowawcza, informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
I |
||||
LUTY |
|||||||
19. |
Walentynki: przygotowanie skrzynki na kartki walentynkowe, akcenty walentynkowe w szkole (dekorowanie szkoły), artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
sekcja wychowawcza, informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
II |
||||
20. |
„Najlepsi z najlepszych”- opracowanie scenariusza gali, przygotowanie dekoracji, artykuł na stronie szkoły i na FB, fotorelacja. |
Zarząd, sekcja informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
II |
||||
21. |
Kulturowy wieczór filmowy “-Jak cenna jest przyjaźń?”- członkowie SU, uczniowie z Ukrainy |
Wszystkie sekcje |
II-III |
||||
MARZEC |
|||||||
22. |
Talenty Jedynki |
wszystkie sekcje |
III |
||||
23. |
8 MARCA: Dzień kobiet: - życzenia dla wszystkich pań pracujących w szkole i koleżanek. Artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
8 III |
||||
24. |
Powitanie Wiosny-konkursy fotograficzne, turnieje klasowe |
Opiekun SU, wszystkie sekcje |
21 III |
||||
25. |
Dzień matematyki - konkursy z matematyką i informatyką w tle: 1) Plakat promujący XII Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia i przydatność jej znajomości w życiu codziennym - forma elektroniczna, ręczna, zdjęcie (pażdziernik) 2) Prezentacja w Power Point: kl 4-6 działania na ułamkach zwykłych, kl 7-8 działania na potęgach i pierwiastkach 3) Nagranie filmu ukazującego dowolnie wybrane zagadnienie z matematyki i jego zastosowanie w życiu codziennym - gospodarce, sztuce, technologii itp. (Dzień matematyki) 4) Broszura informacyjna z propozycją wycieczki klasowej - programu wycieczki, koszty, zdjęcia, mapa dojazdu - z wykorzystaniem programów komputerowych. |
Sekcja informatyczno- fotograficzna, |
X, III, V |
||||
KWIECIEŃ |
|||||||
26. |
Dzień Ziemi -przygotowanie działań ekologicznych, pokazy multimedialne, konkursy ekologiczno-przyrodnicze. Artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja informatyczno- fotograficzna, medialna wychowawcza, edukacyjno-kulturalna |
IV |
||||
27. |
„Wielkanoc” - -życzenia świąteczne dla wszystkich pracowników szkoły oraz koleżanek i kolegów. Konkurs wielkanocny. Przedmiotem konkursu będą pisanki, palmy oraz plastyka obrzędowa związana ze Świętami Wielkanocnymi. Kiermasz babeczek wielkanocnych. |
Sekcja informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
IV |
||||
28 |
Międzynarodowy Dzień Solidarności Młodzieży |
wszystkie sekcje |
24 24 IV |
||||
MAJ |
|||||||
29. |
3 Maja - Święto Konstytucji: - pomoc i udział w przygotowaniu apelu |
Sekcja kulturalno- imprezowa |
V |
||||
30. |
Piknik rodzinny |
Wszystkie sekcje |
V-VI |
||||
CZERWIEC |
|||||||
31. |
Wybory do SU na rok szkolny 2022/2023. |
Opiekun SU, Zarząd |
VI |
||||
41. |
Apel podsumowujący pracę w: Szkole Podstawowej w klasach 4-8. za drugi semestr roku szkolnego 2022/2023, artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. - podziękowanie i nagrodzenie za pracę wyróżniającym się przedstawicielom SU. |
Opiekun SU, Zarząd Zastępca opiekuna SU, Zarząd |
VI |
||||
42. |
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2022/2023. |
Wszystkie sekcje |
VI |
||||
Działania organizowane przez cały rok |
|||||||
43. |
Współpraca z biblioteką: informacja o stanie czytelnictwa w klasach IV-VI SP, pomoc w organizacji imprez bibliotecznych. Artykuły na stronę internetową, fotorelacje. |
Sekcja wychowawcza |
Cały rok |
||||
44. |
Organizacja pomocy uczniom wymagających wsparcia w nauce. Powołanie grupy koleżeńskiej do pomocy uczniom z Ukrainy. |
Sekcja wychowawcza |
Cały rok |
||||
45. |
Dbałość o czystą szkołę: -kontrola zmiany obuwia, dezynfekowania rąk, zachowanie odstępu, - wybiórcza kontrola szafek uczniowskich, pomoc przy organizacji imprez szkolnych. |
Sekcja wychowawcza |
Cały rok |
||||
46. |
Zaprojektowanie i wykonanie dekoracji na uroczystości szkolne. |
Sekcja edukacyjno-kulturalna |
Cały rok |
||||
47. |
Nagłośnienie na uroczystościach i imprezach szkolnych. |
Sekcja edukacyjno-kulturalna |
Cały rok |
||||
48. |
Comiesięczne spotkania zarządu SU, Małego SU, pani Dyrektor, opiekunów sekcji.. |
Zarząd SU |
Cały rok raz w miesiącu |
||||
49. |
Dzień kreatywnego Samorządu- nietypowe działania urozmaicające codzienne życie uczniów w szkole : Dzień Śpiocha, Dzień Wolontariusza, Dzień bez pracy domowej, Dzień bez książek, Dzień rozrywki |
Wszystkie sekcje |
raz w miesiącu |
||||
51. |
Spotkanie integracyjne podsumowujące pracę SU -rajd rowerowy/spływ kajakowy/ognisko |
Wszystkie sekcje |
Termin do uzgodnienia |
||||
Plan pracy Samorządu może ulec modyfikacji ze względu na potrzeby wynikające z potrzeb i pomysłów uczniów oraz planu pracy szkoły.
Opracowała: Maria Wodyk
SKŁAD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
- Szczegóły
- Opublikowano: 10 październik 2021
SKŁAD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO NA ROK SZKOLNY 2023/2024
Opiekun SU: Maria Wodyk - nauczyciel j. niemieckiego
Zastępca opiekuna SU: Monika Dzierba-Marczyk – nauczyciel matematyki
Rzecznik praw ucznia: Tomasz Chałubiński – nauczyciel muzyki
Przewodnicząca: Hanna Lisowska
Zastępca: Aleksandra Lasota
Skarbnik: Konstancja Kasprzak
Sekcje SU:
Medialna
Opiekun: Monika Zbrońska – nauczyciel j. angielskiego
Przewodniczący: Karol Tracz
Zastępca: Kinga Wójcik
1.Kinga Wójcik
2.Karol Tracz
3. Zofia Smyk
4. Weronika Nowak
5. Aleksandra Waręcka
6. Antonina Boratyn
Edukacyjno-kulturalna
Opiekun: Elżbieta Sadowska
Przewodnicząca: Martyna Włoch
Zastępca: Aleksandra Jarosz
1.Konstancja Kasprzak
2.Martyna Włoch
3.Aleksandra Jarosz
4. Zuzanna Głowacka
5. Maria Miciuła
6. Damian Jakubczyk
Informatyczno-fotograficzna
Opiekun: Monika Dzierba Marczyk – nauczyciel matematyki
Przewodniczący: Szymon Nawrocki
Zastępca: Aleksandra Lasota
1. Aleksandra Lasota
2. Szymon Nawrocki
3. Hanna Lisowska
4. Alicja Iracka
5. Amelia Kowalczyk
6. Zuzanna Kuczaj
7. Maja Korzeniowska
Wychowawcza
Opiekun: Dorota Wodyńska-Berbeć- pedagog szkolny/Agnieszka Basińska
Przewodnicząca: Eliza Mróz
Zastępca: Zuzanna Czuba
1. Eliza Mróz
2. Alicja Sikorska
3. Julia Korczyńska
4. Natalia Dudek
5. Zuzanna Czuba
6. Adrianna Czaban
7. Natalia Kluch