Aktualności
Fabryka babeczek
- Szczegóły
- Opublikowano: 28 marzec 2018
My, mali wolontariusze z klasy 2b, wspólnie z Kulinarnymi ?Zetki? i Fundacją Dr Clown, przygotowaliśmy świąteczne babeczki. Przyozdabialiśmy, smakowaliśmy i dekorowaliśmy. Pięknie zapakowane trafiły do małych pacjentów w szpitalach w Krasnymstawie, Zamościu i Chełmie.
Wszystkim życzymy WESOŁYCH ŚWIĄT i do następnego uśmiechu
Wychowawczyni Renata Suryś
?Co to był za cyrk!?
- Szczegóły
- Opublikowano: 27 marzec 2018
21 marca 2018r. wystąpiła w naszej szkole grupa cyrkowa ,,Luna?. Trio artystów przygotowało wiele atrakcji. Na początku zaprezentował się olbrzymi miś polarny, który podbił serca wszystkich dzieci. Potem były zabawy z klaunem, żonglerka, akrobacje i pokazy iluzji. W wielu występach swój udział mieli uczniowie. Gwiazdami programu były zwierzęta ? pyton tygrysi i czarny kot. Szczególnie ten pierwszy okazał się niekwestionowaną gwiazdą programu. Dzieci głaskały go, nosiły na rękach...brrr... Czekamy na kolejny ciekawy występ za rok.
Talentowicze w Warszawie
- Szczegóły
- Opublikowano: 23 marzec 2018
21 marca 2018 r. na zaproszenie pani poseł Teresy Hałas uczniowie naszej szkoły wraz z opiekunami mieli możliwość zwiedzania Sejmu RP pod przewodnictwem pani poseł oraz przewodniczki. Uczniowie mieli możliwość obejrzenia fragmentu posiedzenia sejmu, wysłuchania wystąpienia ministra spraw zagranicznych Jacka Czaputowicza oraz odpowiedzi na expose parlamentarzystów: Adama Szłapki, Pawła Trzaskowskiego czy Michała Kamińskiego. Była to ciekawa lekcja parlamentarna na żywo.
?Opowiem Wam o Wolności?
- Szczegóły
- Opublikowano: 20 marzec 2018
XVII edycji konkursu ?Moja Ojcowizna?, który odbył się w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Krasnymstawie 14 marca 2018 roku, przyświecały słowa Artura Oppmana :?To, co przeżyło jedno pokolenie, drugie przerabia w sercu i pamięci?. Pamięć o tych, którzy polegli w walce o wolność ojczyzny, jest patriotycznym obowiązkiem każdego Polaka. Historia naszego kraju, regionu i miasta związana z walkami niepodległościowymi na przestrzeni stulecia, to nasze dziedzictwo, o którym przypomnieliśmy podczas tego konkursu.
ORYGINALNY PREZENT NA DZIEŃ KOBIET
- Szczegóły
- Opublikowano: 14 marzec 2018
W klasie 2 b, chłopcy przygotowali dla swoich koleżanek koszulki z samodzielnie narysowanym kwiatkiem, oraz z imieniem właścicielki. Dziewczynkom bardzo spodobały się takie spersonalizowane T-shirty. Zestaw do rysowania na materiale, podarowała firma Pentel Polska. Dzięki uprzejmości wolontariuszy z Fundacji Dr Clown, chłopcy mogli własnoręcznie wykonać te oryginalne prezenty dla dziewczynek. Oprócz koszulek chłopcy podarowali dziewczynkom kwiaty, życzenia, coś słodkiego i MOC uśmiechów. Klasa 2b już po raz kolejny współpracuje z Fundacją, a w czerwonych noskach prezentujemy się odjazdowo.
Gdy urośniemy, to my będziemy wolontariuszami.
?Jesteśmy z nich dumni!?
- Szczegóły
- Opublikowano: 02 marzec 2018
?Wiedzę możemy zdobywać od innych, ale mądrości musimy nauczyć się sami? Adam Mickiewicz
Tradycją Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Krasnymstawie jest podsumowanie osiągnięć edukacyjnych uczniów. Najlepsi spośród nich zostają wyróżnieni w formie stypendiów naukowych, sportowych i dyplomów.
W środę, 28 lutego 2018 roku odbyła się uroczysta gala, podczas której wręczono stypendia Burmistrza i Dyrektora oraz dyplomy wzorowego ucznia i listy gratulacyjne dla rodziców. ?Najlepsi z najlepszych? to szczególny dzień dla całej społeczności uczniowskiej, ważne wydarzenie w życiu szkoły, gdyż promuje wartość edukacji i motywuje do dalszej pracy. Gośćmi honorowymi uroczystości były: pani Hanna Mazurkiewicz ? Burmistrz Krasnegostawu oraz pani Aneta Adamczyk - wiceprzewodnicząca Rady Rodziców, a także wyróżnieni uczniowie, ich rodzice, nauczyciele i wychowawcy.
Czy lektury szkolne da się lubić ?
- Szczegóły
- Opublikowano: 01 marzec 2018
Nie wszystkie lektury szkolne są nudne, niektóre naprawdę ?da się lubić?. W ostatni dzień lutego mogli to udowodnić uczniowie klas drugich szkoły podstawowej, którzy wzięli udział w kolejnej edycji międzyszkolnego konkursu czytelniczego ?Lektury da się lubić?, organizowanego przez bibliotekę szkolną.Tym razem uczestnicy konkursu zmierzyli się z książką Wandy Chotomskiej ?Pięciopsiaczki?.
W drodze po ?laur zwycięstwa? musieli wykonać różnorodne zadania wymagające znajomości treści lektury, pomysłowości, koncentracji, wrażliwości estetycznej i współpracy w grupie, bo w tym roku, po raz pierwszy, nie był to konkurs indywidualny, ale drużynowy. Drużyny z klas drugich Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 4 w Krasnymstawie rywalizowały w sześciu konkurencjach, obejmujących: test wiedzowy, układankę obrazkową, kolorowankę skojarzeniową i kalambury.
?Talenty Jedynki? koncertowały już po raz szósty !
- Szczegóły
- Opublikowano: 27 luty 2018
26 lutego 2018roku w sali widowiskowej Krasnostawskiego Domu Kultury odbył się koncert ?Talenty Jedynki? organizowany przez Publiczną Szkołę Podstawową nr 1 w Krasnymstawie. Jego celem było umożliwienie zaprezentowania się młodych ludzi, którzy swoimi zainteresowaniami, pasjami i uzdolnieniami wzbogacają i przekształcają nie tylko swoje życia, ale także życie swojego otoczenia. Tegoroczny koncert Talenty Jedynki wspierał działania naszej szkoły w Konkursie Spółdzielni Dobrych Serc TalentowiSKO.
Konsultacje nauczycieli
- Szczegóły
- Opublikowano: 20 wrzesień 2016
Konsultacje dla dzieci i rodziców w roku szkolnym 2022/23
Lp |
Imię i nazwisko nauczyciela |
Konsultacje dla uczniów |
Konsultacje dla rodziców |
|
1. |
Wiktoria Biłan |
Wtorek 13.30 – 14.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
2. |
Alicja Bojarczuk |
Środa 13.30-14.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
3. |
Joanna Budzyńska |
Piątek 11.45-12.45 |
Poniedziałek 14.30-15.30 |
III poniedziałek m-ca |
4. |
Agnieszka Chałubińska |
Wtorek 14.30 – 15.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III wtorek m-ca |
5. |
Tomasz Chałubiński |
Poniedziałek 13.45-14.45 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
6. |
Marcin Ciechan |
Środa 14.30 – 15.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
7. |
Monika Dzierba-Marczyk |
Sroda 12.30 - 13.30 |
Środa 12.30-13.30 |
III środa m-ca |
8. |
Beata Gołębiowska |
Czwartek 15.00-15.30 |
Czwartek 15.00-15.30 |
III czwartek m-ca |
9. |
Barbara Grzegorzewska |
Środa 14.30 – 15.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
I środa m-ca |
10. |
Andrzej Grzywna |
Poniedziałek 15.30 – 16.30 |
Poniedziałek 15.30 – 16.30 |
III poniedziałek m-ca |
11. |
Joanna Iwaniak-Karwacka |
Wtorek 13.30 – 14.30 |
Wtorek 14.00-15.00 |
I wtorek m-ca |
12. |
Marzena Jańczuk |
Poniedziałek 15.00-16.00 |
Poniedziałek 15.00-16.00 |
III poniedziałek m-ca |
13. |
Agnieszka Kopeć |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
14. |
Magdalena Koźlik |
Piątek 14.30 – 15.30 |
Piątek 14.30 – 15.30 |
IV piątek m-ca |
15. |
Marek Kwiecień |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
III czwartek m-ca |
16. |
Jolanta Lewandowska-Giereś |
Poniedziałek 12.30 – 13.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
I środa m-ca |
17. |
Agnieszka Lisowska |
Poniedziałek 12.45 – 13.45 |
Poniedziałek 14.00-15.00 |
III poniedziałek m-ca |
18. |
Jadwiga Litkowska |
Czwartek 12.30 – 13.00 |
Czwartek 12.30 – 13.00 |
Co drugi tydzień |
19. |
Adriana Łysakowska |
Środa 13.30 – 14.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
20. |
s. Barbara Madej |
Środa 12.30 – 13.30 |
Piątek 14.30 – 15.30 |
III piątek m-ca |
21. |
Anna Madeja |
Poniedziałek 11.30 – 12.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
22. |
Agnieszka Majewska |
Środa 14.30 – 15.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
23. |
Renata Marciniec |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
III czwartek m-ca |
24. |
Agnieszka Marek-Basińska |
Poniedziałek 14.00 – 15.00 |
Poniedziałek 14.00 – 15.00 |
Co drugi tydzień |
25. |
Elżbieta Matysiak |
Poniedziałek 15.00-16.00 |
Poniedziałek 15.00-16.00 |
III poniedziałek m-ca |
26. |
Marta Mazurek |
Czwartek 12.30- 13.30 |
Czwartek 14.30- 15.30 |
III czwartek m-ca |
27. |
Grażyna Miciuła |
Środa 11.40 – 12.40 |
Poniedziałek 17.00 – 18.00 |
I poniedziałek m-ca |
28. |
Dorota Mojska-Bąk |
Poniedziałek 11.30 – 12.30 |
Wtorek 14.30 – 15.30 |
I wtorek m-ca |
29. |
Krzysztof Myszak |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
30. |
Dorota Niemczycka |
Wtorek 13.30 – 14.30 |
Wtorek 14.30 – 15.30 |
I wtorek m-ca |
31. |
Sylwia Ostrowska |
Poniedziałek 12.30- 13.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
I wtorek m-ca |
32. |
Marian Oszajca |
Wtorek 13.30 – 14.30 |
Wtorek 15.0-16.00 |
I wtorek m-ca |
33. |
Anna Ozonek |
Środa 7.45 – 8.45 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
34. |
Edyta Pajura |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
III czwartek m-ca |
35. |
Małgorzata Paul |
Środa 7.00 – 8.00 |
Czwartek 14.30 – 15.30 |
III czwartek m-ca |
36. |
Małgorzata Proskura |
Piątek 14.30 – 15.30 |
Piątek 14.30 – 15.30 |
III piątek m-ca |
37. |
Elżbieta Sadowska |
Środa 13.30 – 14.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
38. |
Agnieszka Siedlecka |
Środa 14.30 – 15.30 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
39. |
Monika Sołowiej |
poniedziałek 13.45 – 14.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
40. |
Robert Sołowiej |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
41. |
Małgorzata Stańczuk |
Czwartek 15.00 – 16.00 |
Czwartek 15.00 – 16.00 |
III czwartek m-ca |
42. |
Renata Suryś |
Środa 12.30 – 13.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
IV poniedziałek m-ca |
43. |
Agnieszka Wereda |
Poniedziałek 13.30 – 14.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
44. |
Maria Wodyk |
Poniedziałek 15.30- 16.30 |
Poniedziałek 15.30- 16.30 |
III poniedziałek m-ca |
45. |
Dorota Wodyńska-Berbeć |
Czwartek 13.30 - 14.30 |
Czwartek 13.30 - 14.30 |
III czwartek m-ca |
46. |
Grażyna Wojtyna |
Środa 13.30 – 14.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
47. |
Katarzyna Wyszyńska |
Wtorek 12.30 – 13.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
I poniedziałek m-ca |
48. |
Monika Zbrońska |
Poniedziałek 13.30 – 14.30 |
Poniedziałek 14.30 – 15.30 |
III poniedziałek m-ca |
49. |
Anna Ziniewicz |
Środa 14.00 – 15.00 |
Środa 14.30 – 15.30 |
III środa m-ca |
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny 2022/2023
- Szczegóły
- Opublikowano: 10 październik 2021
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego
Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1
im. Adama Mickiewicza w Krasnymstawie
na rok szkolny 2022/2023
Celem działań Samorządu Uczniowskiego Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1
w Krasnymstawie jest:
- Rozwijanie kreatywności uczniów;
- Wyrabianie gotowości do podejmowania zadań i ponoszenia odpowiedzialności za ich realizację;
- Integracja z uczniami z Ukrainy
- Kształtowanie umiejętności planowania działań;
- Motywowanie do efektywnej pracy zespołowej;
- Zaspokajanie potrzeb społeczności uczniowskiej w zakresie działalności kulturalnej, sportowej, rozrywkowej, naukowej;
- Rozwijanie poczucia przynależności do społeczności szkolnej i lokalnej;
- Propagowanie norm społecznych obowiązujących w szkole i poza nią;
- Dbanie o dobre imię i honor szkoły, kultywowanie i wzbogacanie jej tradycji.
- Reprezentowanie ogółu uczniów;
- Działanie na rzecz społeczności uczniowskiej;
- Uczestnictwo uczniów w samodzielnym rozwiązywaniu własnych problemów;
- Współpraca z nauczycielami w realizacji celów dydaktycznych i wychowawczych szkoły;
- Rozwijanie demokratycznych form współżycia, współdziałania uczniów oraz przyjmowania współodpowiedzialności za jednostkę i grupę;
- Kształtowanie umiejętności zespołowego działania, wyrabianie samokontroli, samooceny i zdyscyplinowania uczniów;
Zamierzenia Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny 2022/2023:
- Zaprojektowanie i przygotowanie tablicy informacyjnej Samorządu Uczniowskiego oraz dbanie o jej estetykę;
- Systematyczne informowanie społeczności szkolnej o pracy SU;
- Informowanie wszystkich uczniów i wychowawców klas o organizowanych akcjach ;
- Kontynuowanie spotkań Samorządu Uczniowskiego z Dyrektor Szkoły, opiekunem, opiekunami sekcji oraz opiekunem Małego Samorządu;
- Nawiązanie współpracy z Samorządami Uczniowskimi krasnostawskich szkół;
- Przekazywanie informacji o działalności Samorządu Uczniowskiego na stronie internetowej szkoły, w mediach społecznościowych oraz na tabloidzie;
- Rozwijanie współpracy z samorządami klasowymi, wychowawcami oraz nauczycielami;
- Angażowanie się w organizację uroczystości szkolnych – obsługa techniczna, przygotowywanie dekoracji,;
- Prowadzenie działań wynikających z aktualnych potrzeb szkoły oraz potrzeb uczniów harmonogramu działań poszczególnych sekcji;
- Inicjowanie działań na rzecz społeczności uczniowskiej wg. sugestii uczniów;
- Kultywowanie i wzbogacanie tradycji szkoły, dbanie o jej dobre imię i honor ;
- Prowadzenie działalności charytatywnej na rzecz osób potrzebujących;
- Nawiązywanie współpracy z instytucjami wspierającymi działania samorządu;
- Podjęcie działań umożliwiających integrowanie się uczniów z Ukrainy ze społecznością naszej szkoły oraz społecznością lokalną
LP. |
ZADANIA I ŚRODKI REALIZACJI |
ODPOWIEDZIALNI |
TERMIN |
||||
WRZESIEŃ |
|||||||
1. |
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023. |
Opiekun SU, Zarząd |
1 IX |
||||
2. |
Spotkanie organizacyjne SU,wybór zarządu, przewodniczących sekcji i zastępców w poszczególnych sekcjach SU . Przydział czynności. Wspólne zaplanowanie działań. |
Opiekunowie, członkowie sekcji SU |
IX |
||||
3. |
Nawiązanie współpracy z samorządami klasowymi i „Małym Samorządem”. Omówienie planu działania obydwu samorządów. |
Opiekunowie SU, Zarząd, sekcje |
IX |
||||
4. |
Opracowanie i zatwierdzenie planu pracy SU na bieżący rok szkolny. |
Opiekunowie sekcji, Opiekun SU, Rada Pedagogiczna |
IX |
||||
5. |
Niezapomniane lata 70-te- przygotowanie plakatów informacyjnych oraz propozycji muzycznych. |
Wszystkie sekcje |
IX |
||||
6. |
„Dzień Chłopaka”. Przygotowanie wzorów upominków do wykonania przez Samorządy klasowe. Przygotowanie upominków dla nauczycieli. Życzenia przez radiowęzeł. Artykuł, fotorelacja. |
Wszystkie sekcje |
IX |
||||
PAŹDZIERNIK |
|||||||
6. |
„Dzień Edukacji Narodowej” - - niespodzianka dla wszystkich nauczycieli, przygotowanie życzeń i upominków , gazetka okolicznościowa, artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja edukacyjno-kulturalna, medialna |
X |
||||
7. |
Ślubowanie klas I szkoły podstawowej - pomoc w organizacji, artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja edukacyjno-kulturalna, medialna |
X |
||||
LISTOPAD |
|||||||
8. |
„Dzień Wszystkich Świętych”: - zapalenie zniczy przy pomniku przy szkole. |
Sekcja wychowawcza |
XI |
||||
9. |
„Narodowe Święto Niepodległości” -dzień z symbolem “Niepodległej” np. z kotylionem, konkurs na „Największy klasowy kotylion” - informacje przez radiowęzeł - artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja edukacyjno-kulturalna, medialna |
XI |
||||
10. |
Przygotowanie działań w ramach “Tygodnia profilaktyki”- „Dobre wychowanie” - włączenie w działania uczniów z Ukrainy |
Opiekunowie i członkowie wszystkich sekcji |
XI |
||||
11. |
Tydzień profilaktyki- artykuł na stronie szkoły , fotorelacja. |
Opiekun i członkowie sekcji wychowawczej |
XI |
||||
12. |
Festiwal Nauki : Będzie się działo-artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja informatyczno- fotograficzna, medialna, |
XI |
||||
13. |
Tradycje Andrzejkowe- konkurs na “Najciekawszą wróżbę andrzejkową”, dyskoteka, ciekawostki przez radiowęzeł, artykuł na stronie szkoły, fotorelacja.
|
Sekcja wychowawcza, informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
29 XI |
||||
14. |
„Pomóż dzieciom przetrwać zimę”: udział w ogólnopolskiej akcji. |
Sekcja wychowawcza, medialna |
XI/XII |
||||
15. |
Akcja ulotkowa – rozdawanie ulotek profilaktycznych podczas zebrań z rodzicami |
Sekcja wychowawcza |
Cały rok -podczas zebrań i spotkań z rodzicami (XI, I, II, III) |
||||
GRUDZIEŃ |
|||||||
16. |
Poznaj swojego Patrona: - zaangażowanie w organizację święta, gazetka okolicznościowa, konkursy, artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Wszystkie sekcje |
XII |
||||
17. |
„Boże Narodzenie”- wigilie klasowe - życzenia świąteczne dla wszystkich pracowników szkoły oraz koleżanek i kolegów. Konkurs międzyklasowy kl. I-VIII na "Najładniejsza klasowa bombka/ piernik/dekoracja świąteczna"- wykorzystanie Szkolnego Drzewa Mocy. Artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
||||||
STYCZEŃ |
|||||||
18. |
Dzień śmiesznej fryzury i nakryć głowy |
sekcja wychowawcza, informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
I |
||||
LUTY |
|||||||
19. |
Walentynki: przygotowanie skrzynki na kartki walentynkowe, akcenty walentynkowe w szkole (dekorowanie szkoły), artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
sekcja wychowawcza, informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
II |
||||
20. |
„Najlepsi z najlepszych”- opracowanie scenariusza gali, przygotowanie dekoracji, artykuł na stronie szkoły i na FB, fotorelacja. |
Zarząd, sekcja informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
II |
||||
21. |
Kulturowy wieczór filmowy “-Jak cenna jest przyjaźń?”- członkowie SU, uczniowie z Ukrainy |
Wszystkie sekcje |
II-III |
||||
MARZEC |
|||||||
22. |
Talenty Jedynki |
wszystkie sekcje |
III |
||||
23. |
8 MARCA: Dzień kobiet: - życzenia dla wszystkich pań pracujących w szkole i koleżanek. Artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
8 III |
||||
24. |
Powitanie Wiosny-konkursy fotograficzne, turnieje klasowe |
Opiekun SU, wszystkie sekcje |
21 III |
||||
25. |
Dzień matematyki - konkursy z matematyką i informatyką w tle: 1) Plakat promujący XII Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia i przydatność jej znajomości w życiu codziennym - forma elektroniczna, ręczna, zdjęcie (pażdziernik) 2) Prezentacja w Power Point: kl 4-6 działania na ułamkach zwykłych, kl 7-8 działania na potęgach i pierwiastkach 3) Nagranie filmu ukazującego dowolnie wybrane zagadnienie z matematyki i jego zastosowanie w życiu codziennym - gospodarce, sztuce, technologii itp. (Dzień matematyki) 4) Broszura informacyjna z propozycją wycieczki klasowej - programu wycieczki, koszty, zdjęcia, mapa dojazdu - z wykorzystaniem programów komputerowych. |
Sekcja informatyczno- fotograficzna, |
X, III, V |
||||
KWIECIEŃ |
|||||||
26. |
Dzień Ziemi -przygotowanie działań ekologicznych, pokazy multimedialne, konkursy ekologiczno-przyrodnicze. Artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. |
Sekcja informatyczno- fotograficzna, medialna wychowawcza, edukacyjno-kulturalna |
IV |
||||
27. |
„Wielkanoc” - -życzenia świąteczne dla wszystkich pracowników szkoły oraz koleżanek i kolegów. Konkurs wielkanocny. Przedmiotem konkursu będą pisanki, palmy oraz plastyka obrzędowa związana ze Świętami Wielkanocnymi. Kiermasz babeczek wielkanocnych. |
Sekcja informatyczno- fotograficzna, medialna, edukacyjno-kulturalna |
IV |
||||
28 |
Międzynarodowy Dzień Solidarności Młodzieży |
wszystkie sekcje |
24 24 IV |
||||
MAJ |
|||||||
29. |
3 Maja - Święto Konstytucji: - pomoc i udział w przygotowaniu apelu |
Sekcja kulturalno- imprezowa |
V |
||||
30. |
Piknik rodzinny |
Wszystkie sekcje |
V-VI |
||||
CZERWIEC |
|||||||
31. |
Wybory do SU na rok szkolny 2022/2023. |
Opiekun SU, Zarząd |
VI |
||||
41. |
Apel podsumowujący pracę w: Szkole Podstawowej w klasach 4-8. za drugi semestr roku szkolnego 2022/2023, artykuł na stronie szkoły, fotorelacja. - podziękowanie i nagrodzenie za pracę wyróżniającym się przedstawicielom SU. |
Opiekun SU, Zarząd Zastępca opiekuna SU, Zarząd |
VI |
||||
42. |
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2022/2023. |
Wszystkie sekcje |
VI |
||||
Działania organizowane przez cały rok |
|||||||
43. |
Współpraca z biblioteką: informacja o stanie czytelnictwa w klasach IV-VI SP, pomoc w organizacji imprez bibliotecznych. Artykuły na stronę internetową, fotorelacje. |
Sekcja wychowawcza |
Cały rok |
||||
44. |
Organizacja pomocy uczniom wymagających wsparcia w nauce. Powołanie grupy koleżeńskiej do pomocy uczniom z Ukrainy. |
Sekcja wychowawcza |
Cały rok |
||||
45. |
Dbałość o czystą szkołę: -kontrola zmiany obuwia, dezynfekowania rąk, zachowanie odstępu, - wybiórcza kontrola szafek uczniowskich, pomoc przy organizacji imprez szkolnych. |
Sekcja wychowawcza |
Cały rok |
||||
46. |
Zaprojektowanie i wykonanie dekoracji na uroczystości szkolne. |
Sekcja edukacyjno-kulturalna |
Cały rok |
||||
47. |
Nagłośnienie na uroczystościach i imprezach szkolnych. |
Sekcja edukacyjno-kulturalna |
Cały rok |
||||
48. |
Comiesięczne spotkania zarządu SU, Małego SU, pani Dyrektor, opiekunów sekcji.. |
Zarząd SU |
Cały rok raz w miesiącu |
||||
49. |
Dzień kreatywnego Samorządu- nietypowe działania urozmaicające codzienne życie uczniów w szkole : Dzień Śpiocha, Dzień Wolontariusza, Dzień bez pracy domowej, Dzień bez książek, Dzień rozrywki |
Wszystkie sekcje |
raz w miesiącu |
||||
51. |
Spotkanie integracyjne podsumowujące pracę SU -rajd rowerowy/spływ kajakowy/ognisko |
Wszystkie sekcje |
Termin do uzgodnienia |
||||
Plan pracy Samorządu może ulec modyfikacji ze względu na potrzeby wynikające z potrzeb i pomysłów uczniów oraz planu pracy szkoły.
Opracowała: Maria Wodyk
SKŁAD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
- Szczegóły
- Opublikowano: 10 październik 2021
Skład Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny 2022/23
Opiekun-pani Maria Wodyk
Zastępca opiekuna -pani Agnieszka Wereda
Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego - Hanna Zbrońska
Zastępca przewodniczącego- Weronika Nowak
Skarbnik-Julia Morylowska
Sekcja medialna-opiekun pani Monika Zbrońska
Lider sekcji: Amelia Kowalczyk
1.Adrianna Czaban kl. 5c
2. Aleksandra Serwatka kl. 5c
3. Natalia Kluch kl. 5b
4. Ola Lasota kl. 6b
5. Aleksandra Waręcka kl. 5a
6.Hanna Zbrońska kl.8a
7.Olga Saran kl.8 a
8.Zofia Żuk kl.8 c
Sekcja edukacyjno-kulturalna-opiekun pani Małgorzata Paul
Lider sekcji: Martyna Włoch
1. Zuzanna Górska kl.8a
2. Julia Ilczak kl.8d
3. Kryspin Wrona kl. 8a
4. Antonina Boratyn kl. 6a
5. Maja Pieczykolan kl. 8d
6.Antonina Buk kl. 8b
7.Wiktoria Szerega kl. 6a
8.Lena Zakrzewska kl. 6a
Sekcja informatyczno - fotograficzna-opiekun pani Monika Dzierba-Marczyk
Lider sekcji: Alicja Sikorska
1. Hanna Bąk kl.8d
2. Zuzanna Kuczaj kl. 6a
3. Elena Majcher kl. 6a
4. Hanna Bąk kl. 8d
5. Hanna Lisowska kl. 7b
6. Konstancja Kasprzak kl. 7b
7. Alicja Iracka kl.7b
Sekcja wychowawcza-opiekun pani Małgorzata Stańczuk, Dorota Wodyńska-Berbeć
Lider sekcji: Martyna Rogozińska
1. Julia Morylowska kl.8a
2. Hubert Mazurkiewicz kl. 8a
3. Kinga Wójcik kl. 6a
4. Weronika Miszczak kl. 8a
5. Zofia Chmiel kl. 8a
6. Weronika Nowak kl. 7b
7. Aleksandra Jarosz kl. 7b