Informacja zwrotna
- Szczegóły
- Opublikowano: 27 sierpień 2014
Sprawdź, czy Twoja informacja zwrotna jest poprawna?
- Czy napisałeś(aś) na początku jakąś pochwałę lub komplement?
- Czy zwracałeś(aś) się do ucznia po imieniu?
- Czy Twój komentarz omawiał pracę ucznia (a nie jego osobę) ?
- Czy w Twoim komentarzu jest więcej uwag pozytywnych, niż negatywnych?
- Czy do każdej negatywnej informacji dodałeś(aś) wskazówkę, jak powinna wyglądać poprawna odpowiedź?
- Czy zrobiłeś(aś) ogólną uwagę pomagającą uczniowi osiągnąć w przyszłości lepsze rezultaty?
- Czy zadałeś(aś) uczniowi pytanie zachęcające go do refleksji nad wykonaną pracą?
- Czy w komentarzach do pracy użyłeś(aś) języka zrozumiałego dla ucznia?
- Czy każda Twoja uwaga została dostatecznie wyjaśniona?
- Czy zasugerowałeś(aś) uczniowi, w jakim kierunku powinien dalej pracować?
- Czy wskazałeś(aś) uczniowi pomoc w pokonaniu trudności i poprawie jego pracy?
- Czy zaproponowałeś(aś) uczniowi (w razie wątpliwości z jego strony) możliwość przedyskutowania i omówienia Twoich komentarzy?
- Czy zrobiłeś(aś) podsumowanie swoich uwag?
Na podstawie książki, D. Stern, Ocenianie kształtujące w praktyce.